Основні положення

Секретаріат забезпечує надання інформації за запитами, адресованими Уповноваженому.
Запити розглядаються посадовими особами Секретаріату протягом 5 робочих днів.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

У разі якщо запит на інформацію стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, Секретаріат може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувача повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання (реєстрації) запиту

Відповідь на запити підписують посадові особи відповідно до їх компетенції.
Запити на інформацію, які потребують підготовки роз’яснень чи надання коментарів, підлягають реєстрації і розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Запити на інформацію, що стосуються доступу до інформації про особу, розглядаються з урахуванням вимог та у строки, визначені Законом України «Про захист персональних даних».

Суб’єкт персональних даних має право на одержання будь-яких відомостей про себе за умови надання інформації, визначеної у пункті 1 частини четвертої статті 16 Закону України «Про захист персональних даних», крім випадків, установлених законом.


«Порядок складання, подання запиту на інформацію»

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ МАЄ МІСТИТИ: 

  1.  ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
  2.  загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3.  підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Письмовий запит на інформацію надсилати за адресою: Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, вул. Інститутська, б. 21/8, місто Київ, 01008;

подання громадянами запитів в усній формі за адресою: вул. Інститутська, б. 21/8, місто Київ;

за телефонами: 044-299-74-080800-50-17-20;

подання запиту на інформацію електронною поштою за адресою: zapyt@ombudsman.gov.ua.

Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені шляхом направлення відповідного звернення до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

ЗАПИТУВАЧ МАЄ ПРАВО ОСКАРЖИТИ:

  1.  відмову в задоволенні запиту на інформацію;
  2.  відстрочку задоволення запиту на інформацію;
  3.  ненадання відповіді на запит на інформацію;
  4.  надання недостовірної або неповної інформації;
  5.  несвоєчасне надання інформації;
  6.  невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  7.  інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

«Механізми/процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації»