10/07/2023 18:47

Новий спосіб комунікації з громадянами: Запрацював чат-бот «Омбудсман України»

Запрацював чат-бот «Омбудсман України».

Про новий спосіб комунікації з громадянами повідомляє Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець.

Це – можливість швидко й зручно отримати відповіді на актуальні запитання. У ньому зібрали важливу інформацію у 17 категоріях. Їх сформували на основі найчастіших запитань, які ставлять заявники на «гарячій лінії» нашого Офісу.  

Зокрема тут можуть отримати відповіді щодо своїх прав військові, внутрішньо переміщені особи, родини з дітьми. Є й категорія для людей, які перебувають на тимчасово окупованій території або ж примусово депортовані.  

Серед інших категорій:  

- міграційні послуги; 

- перетин кордону; 

- доступ до публічної інформації; 

- персональні дані; 

- соціально-економічні питання; 

- право на звернення тощо.  

З кожної категорії Ви можете повернутися на початкову сторінку або ж перейти на сайт Офісу Омбудсмана.  

Запускайте чат-бот: @ukraine_ombudsman_bot.   

Інформація в чат-боті буде доповнюватися та оновлюватися.

Працюємо далі, аби громадяни могли отримати відповіді на свої запитання у зручний і доступний спосіб!