ЦНАП Шевченківської РДА в місті Києві перевірили на предмет дотримання вимог законодавства у сфері захисту персональних даних

З метою здійснення перевірки дотримання вимог законодавства про захист персональних даних спеціалістами Департаменту у сфері захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини здійснено візит до Центру надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Під час візиту встановлено, що ЦНАП здійснює обробку персональних даних працівників ЦНАП та суб’єктів звернення за адміністративними послугами. Також встановлено, що ЦНАП здійснює обробку персональних даних до яких, відповідно до законодавства, застосовуються особливі вимоги.

Зважаючи на наведене, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» ЦНАП як володілець персональних даних повідомило Уповноваженого про обробку персональних даних, яка становить особливий ризик для прав і свобод суб’єктів персональних даних, крім того, ЦНАП визначено та повідомлено Уповноваженого про відповідальну особу, що організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних.

За результатами перевірки встановлено, що в цілому обробка персональних даних ЦНАП здійснюється з дотриманням основних вимог законодавства про захист персональних даних в тому числі з урахуванням вимог Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 08.01.2014 № 1/02-14.

Зокрема, затверджений документ з визначення процедури обробки та захисту персональних даних, які обробляються ЦНАП, у працівників, які мають доступ до персональних даних відбирається письмове зобов’язання про нерозголошення персональних даних, ведуться облік працівників, які мають доступ до персональних даних та облік операцій, пов’язаних з обробкою персональних даних суб’єкта. На випадок несанкціонованого доступу до персональних даних, пошкодження технічного обладнання, виникнення надзвичайних ситуацій в ЦНАП розроблений та затверджений відповідний план дій, яким працівники користуються під час здійснення своєї діяльності.

Враховуючи, що ЦНАП як володілець персональних даних фактично розпочало обробку персональних даних відносно нещодавно, працівниками Секретаріату було надано рекомендації та роз’яснення щодо основних вимог до організації процесів обробки та захисту персональних даних суб’єктів персональних даних, які необхідно враховувати в подальшій діяльності ЦНАП.

Наразі триває опрацювання зібраних під час перевірки матеріалів і відповідно до вимог законодавства за результатами перевірки готується Акт перевірки додержання законодавства про захист персональних даних.