Запобігання домашньому насильство в умовах карантину: куди звертатися?

30/03/2020 15:36

Під час карантину громадяни більшу частину часу вимушені проводити у власному помешканні. Проте, така вимога є обтяжливою та загрозливою до прав тієї категорії осіб, які часто зазнають фізичного чи психологічного насильства вдома.

На переконання Уповноваженого ВРУ з прав людини, за таких умов, права осіб, які зазнають домашнього насильства, мають бути забезпечені завдяки ефективній та безперебійній роботі органів Національної поліції, соціального захисту населення, центрів з надання безоплатної правової та соціально-психологічної допомоги і закладів охорони здоров’я.

Уповноважений наголошує, що незважаючи на запровадження надзвичайної ситуації на всій території України, органи, до компетенції яких належить розгляд і вирішення питань, пов’язаних з домашнім насильством, мають на належному рівні реагувати на випадки порушення прав людини та забезпечити ефективне співробітництво для запобігання та протидії домашньому насильству.

Нагадуємо, куди можна звернутися у випадку домашнього насильства:

Оперативна лінія Національної поліції України 102;

Урядовий кол-центр 15-45;

Державний кол-центр з питань запобігання домашньому насильству 15-47, працює цілодобово;

Національна «гаряча лінія» з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0-800-500-335, або з мобільного 116 123, працює цілодобово;

Дитяча «гаряча лінія» 0-800-500-225, 116-111 з мобільного;

«Гаряча лінія» Координаційного центру з надання правової допомоги 0-800-213-103;