18/03/2024 17:19

За реагування Уповноваженого автоперевізник замінив в салоні автобуса інформаційну табличку, зміст якої ображав пасажирів з числа з людей інвалідністю

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернулася жителька м. Києва стосовно неналежного ставлення автоперевізника до пасажирів з числа людей з інвалідністю.

Заявниця повідомила, що коли вона зайшла до салону маршрутного таксі, то помітила помилку в тексті інформаційної таблички про місця для пасажирів з дітьми та осіб з інвалідністю. Зокрема, замість слова інвалідністю було написано «інфалідністю». Такий напис обурив заявницю, оскільки це ображає людей з інвалідністю. У зв’язку із цим, заявниця вирішила донести цю інформацію до перевізника, однак контактні дані автоперевізника в салоні маршрутного таксі були відсутні.

Уповноваженим було відкрите провадження у справі про порушення прав і свобод людини і громадянина, в рамках якого, з метою забезпечення належного ставлення до пасажирів з числа людей з інвалідністю, надані рекомендації Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) провести перевірку та вжити відповідних заходів реагування відносно автоперевізника.

За результатами проведеної перевірки наведені заявницею факти підтвердились.

Автоперевізник негайно змінив інформаційну табличку про місця для пасажирів з дітьми та осіб з інвалідністю, а з водієм маршрутного таксі, який допустив розміщення таблички, проведено роз’яснювально-виховну роботу та додатковий інструктаж щодо дотримання обов’язків водія.

Додатково службою безпеки дорожнього руху посилено лінійний контроль за роботою автобусів на маршруті. У разі виявлення порушень до водіїв маршруту будуть застосовані дисциплінарні стягнення.

Відтак за результатами вжитих Уповноваженим заходів реагування права пасажирів з числа людей з інвалідністю поновили.

Нагадуємо, що у разі порушення прав, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:

 за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;

на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;

на гарячу лінію: 0800501720;

за тел. 044-299-74-08.