26/04/2022 13:13

Моніторинг телефонних «гарячих ліній» Миколаївської обласної військової адміністрації

З метою дотримання прав громадян на звернення було проведено дистанційний безвиїзний моніторинг телефонних «гарячих ліній» Миколаївської обласної військової адміністрації, їх графіків роботи, порядок реєстрації та розгляду звернень громадян, а також найчастіше порушені у зверненнях питання з якими звертаються місцеві жителі.

При Контактному центрі Миколаївської області працює цілодобова регіональна безкоштовна телефона «гаряча лінія» 15-45 як із стаціонарного, так i з мобільного телефону.

Інформація щодо роботи телефонної «гарячої лінії» 15-45 розміщена на офіційному веб-сайті Миколаївської обласної військової адміністрації.

Відповідно до пункту 6 Положення про контактний центр Миколаївської області, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 23.04.2012 № 117-p, із змінами внесеними розпорядженням голови облдержадміністрації від 21.12.2016 №484- р, контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:

забезпечує за допомогою програмно-технічного комплексу Національної системи приймання звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку та Інтернету;

проводить аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру, моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та подає відповідну інформацію обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру, моніторинг найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, та подає відповідну інформацію обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;

попереднє опрацювання звернень та надсилання їх на розгляд органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, підприємствам, організаціям i установам, розташованим на території Миколаївської області, що уповноважені вирішувати порушені у зверненнях питання.

Актуальними питаннями у зверненнях громадян є питання: соціального захисту (надання гуманітарної допомоги); комунального господарства (відновлення водопостачання та електропостачання); охорони здоров’я (забезпечення лікарськими засобами).

За результатами дистанційного безвиїзного моніторингового візиту готується службова та лист реагування.