30/06/2022 10:23

Моніторинг «гарячої лінії» Київської міської ради 1551 щодо додержання права громадян на звернення та інформацію в умовах воєнного стану

Відділом регіонального представництва в північних областях Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини здійснено моніторинг «гарячої лінії» Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 1551 з метою дотримання права на звернення та інформацію в умовах воєнного стану.

Номер телефону «гарячої лінії» 1551 розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КМДА) у розділі: Київ та міська влада Звернення громадян – за посиланням: https://kyivcity.gov.ua/, та через пошукову систему Google. Крім того, в доступності мобільний додаток «1551».

За посиланням на офіційному сайті КМДА https://1551.gov.ua/ розміщено інформацію про діяльність Контактного центру КМДА та нормативно-правову базу, що регулює дане питання.

Контактний центр 1551 входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Його фахівці в режимі онлайн приймають всі звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста Києва та належить до компетенції КМДА. Кожному прийнятому зверненню присвоюється номер і надалі громадянин може в будь-який зручний час дізнатися про відповідальний структурний підрозділ за розгляд його звернення та/або результати розгляду.

Крім того, для розв'язання порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного веб-порталу (https://1551.gov.ua/), мобільного застосунку «1551» або зателефонувати за номером 1551 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського).

Контакт-центр працює цілодобово, без вихідних та у святкові дні.

За результатами проведеної перевірки роботи «гарячої лінії» готується звіт, який буде скеровано до КМДА.