30/04/2024 17:11

Омбудсман: Клієнти АТ «Ощадбанк», які перебувають на ТОТ можуть зняти встановлені банком ліміти

Клієнтам Ощадбанку для зняття встановлених банком лімітів необхідно пройти процедуру ідентифікації. Її проводить банк через контакт-центр для клієнтів, яким встановили обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення банку.

Процедура ідентифікації відбуватиметься через відеодзвінок.

Для реєстрації на процедуру ідентифікації необхідно перейти за посиланням (http://surl.li/tijvn) та обрати дату та час відеодзвінка.

Після реєстрації на мобільний номер телефону надійде повідомлення з детальними інструкціями від банку.

У разі неможливості зареєструватися на процедуру ідентифікації, звертайтеся до Офісу Омбудсмана:

  • за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;
  • на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua; 
  • на гарячу лінію: 0800501720; 
  • за телефоном: 044-299-74-08.