Порядок подання звернень до Уповноваженого

08/10/2019 12:05

Порядок подання звернення

до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

 

І. Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини подаються у письмовій формі.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»                           у письмовому зверненні має бути зазначено:

1. Прізвище, ім’я та по батькові.

2. Місце проживання заявника.

3. Суть порушеного питання:

- найменування органу державної влади, місцевого самоврядування                     чи посадової особи, які порушили права;

- у чому полягає порушення прав;

- яких заходів вжито для поновлення прав; до яких органів чи посадових осіб зверталися (долучити копії їхніх відповідей та інші документи, необхідні для розгляду звернення);

- чи зверталися за захистом порушених прав до суду?

4. Суть Вашого прохання, звернення.

5. Дату та власноручний підпис.

6. При поданні звернення в інтересах третіх осіб потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.

ІІ. Письмові звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини надсилаються за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008.

Письмове звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини також можна надсилати на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua

Звертаємо увагу, що електронне звернення необхідно оформляти згідно з вимогами до оформлення письмового звернення.

ІІІ. Письмове звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини може бути прийнято під час особистого прийому у громадській приймальні Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.