В Україні продовжує випускатися дискримінаційна реклама за ознакою статі

23/03/2018 15:38

На цьому наголосила Представник Уповноваженого з питань дотримання прав дитини, недискримінації та гендерної рівності під час  дискусії «Гендерна рівність у медіа та рекламі: європейські стандарти та українські реалії».

Аксана Філіпішина поінформувала учасників дискусії про те, що за результатами моніторингу Уповноваженого зовнішні реклами із зображенням жінки як сексуального об’єкта були виявлені у Полтавській, Сумській та Черкаській областях.

За наслідками реагування Уповноваженого з прав людини головними управліннями Держпродспоживслужби в Полтавській, Сумській, Черкаській областях припинено розповсюдження зовнішніх реклам. При цьому, на суб’єктів господарювання накладено штрафи відповідно до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу.

Представник Уповноваженого повідомила, що в Україні Стандарт організацій України «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» був розроблений та зареєстрований ще у 2012 році. Його метою є дотримання принципу недискримінації в рекламі фаховими об’єднаннями у галузі маркетингу та реклами.

На переконання Аксани Філіпішиної, якнайбільше залучення асоціацій маркетологів, рекламістів, товаровиробників до використання у своїй професійній діяльності зазначеного Стандарту дозволить запобігати в майбутньому виробництву та появі дискримінаційної та сексистської реклами.

За результатами дискусії буде розроблено рекомендації для розв’язання існуючих проблем на законодавчому рівні та у практичній площині.

У дискусії взяли участь  міжнародні та українські експерти, представники державних установ, законодавчої гілки влади, посольств, представники громадських організацій та медіа спільноти.