Результати моніторингу Офісом Омбудсмана «гарячих ліній» щодо інформування населення про коронавірус

28/02/2020 17:19

Працівниками Секретаріату Уповноваженого 27-28 лютого проведено моніторинг роботи Урядової «гарячої лінії 1545», «Контактного центру міста Києва 1551», «Консультативно-інформаційної служби здоров’я (поради лікаря по телефону) м. Києва 1583», «гарячої лінії МОЗ 0800-505-201», яким встановлено:

- за телефоном «1545» досить тривале очікування з’єднання з оператором (час очікування більше 5 хвилин), після чого оператором надається стандартна інформація щодо звернення до сімейного лікаря;

- за телефоном 1551 оператор повідомив, що всю інформацію щодо коронавірусу можна отримати зателефонувавши на «гарячу лінію МОЗ» за номером 0800-505-201;

- за телефоном 0800-505-201 оператором роз’яснено, що у разі прибуття із місцевості, в якій зафіксовано поширення коронавірусу, або контакту з такою особою, необхідно звернутися до сімейного лікаря, який знає алгоритм дій у такому випадку;

- за телефоном «1583» надається інформація, що не узгоджується з встановленим алгоритмом дій щодо попередження захворювання на коронавірус, так окрім інформації щодо закладів охорони здоров’я, до яких необхідно звертатися, ще надаються поради щодо лікування із застосуванням лікарських засобів.