Реклама білизни в Одесі містить сексуалізацію образу дитини

26/09/2018 17:01

До такого висновку дійшла Представник Уповноваженого з дотримання прав дитини та сім'ї Аксана Філіпішина. Відтак звернулася до Держпродспоживслужби з проханням розглянути рекламну кампанію на предмет її відповідності нормам статті 7 ЗУ «Про рекламу».

У ході моніторингу соціальних мереж Офіс Уповноваженого виявив рекламну кампанію дитячої білизни одеського дизайнера.

«Уповноважений однозначно вбачає у цій рекламній кампанії порушення прав дітей. На зазначених фотографіях дівчата зображені напівоголеними у напівтемному приміщенні. Погляди моделей, постановочні пози, прикраси, макіяж та зачіски містять сексуалізацію образу дитини. Можна стверджувати, що фото містять ознаки порушення етичних, моральних норм та права дитини на гідне ставлення» - зазначила Аксана Філіпішина у листі.

Окрім того, додала Представник Уповноваженого, така реклама може нашкодити дитині. Усі ці дівчата живуть у соціумі: ходять до дитячих садочків, до шкіл. При цьому, дорослі часто не прораховують наслідки, а дитина через це може стати ще й об’єктом цькування чи насмішок.

В українському законодавстві і в міжнародних нормативно-правових актах чітко забороняється використання дитини у виробництві продуктів сексуального і еротичного характеру. У ЗУ «Про рекламу» вказано, що реклама не повинна містити інформації та зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.

Контроль за додержанням законодавства в цій сфері здійснює Держпродспоживслужба. У разі виявлення порушень вона має вжити відповідних заходів.