Уповноважений звернулася до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо дискримінаційної реклами

30/10/2017 14:52

Під час здійснення контролю за дотриманням рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини постійно проводиться моніторинг реклами на предмет виявлення зображень або тверджень, які є дискримінаційними за ознакою статі людини.

За наслідками моніторингу 26 жовтня 2017 року у соціальній мережі Facebook виявлено рекламу Київської перепічки із зображеннями оголених частин жіночого тіла та сексистськими написами.

Так, відповідно до Закону України «Про рекламу», реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України «Про рекламу»).

Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.

З огляду на це, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини звернулась до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з проханням перевірити рекламу Київської перепічки на предмет відповідності її Закону України «Про рекламу».

Питання перебуває на контролі Уповноваженого.