Посадовим особам виконавчого комітету Кременчуцької міської ради надано практичні рекомендації щодо порядку розгляду звернень

23/08/2018 16:50

За результатами аналізу інформації, отриманої з матеріалів скарги заявника, 22 серпня 2018 року праціваники Секретаріату Уповноваженого здійснили позаплановий моніторинговий візит до Кременчуцької міської ради.

Під час моніторингового візиту проведено зустріч з керівництвом Кременчуцької міської ради Полтавської області та проаналізовано роботу виконавчого комітету Кременчуцької міської ради зі зверненнями громадян, а також перевірено порядок обліку звернень громадян.

За результатами перевірки факти, зазначені у зверненні заявника, не підтвердились. Водночас встановлено, що усі пропозиції, заяви і скарги громадян реєструються у відділі по роботі зі зверненнями громадян; документи від юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, депутатів усіх рівнів – в управлінні по роботі з документами; соціальні, адміністративні та неадміністративні послуги – у Департаменті «ЦНАП».

Працівниками Секретаріату Уповноваженого проведено позапланову перевірку дотримання права на звернення у відділі по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.

У ході візиту в рамках інформаційно-просвітницької роботи, посадовим особам виконавчого комітету Кременчуцької міської ради надано практичні рекомендації щодо порядку розгляду звернень, специфіки розгляду електронних звернень та петицій, необхідності  неухильного  дотримання строків  при розгляді заяв чи скарг, закріплених у статті 19 Закону України «Про звернення громадян».

Звернуто увагу на відповідальності за незаконну відмову у прийнятті та розгляді звернень. Зазначено на  неухильному дотриманні графіків особистого прийому громадян керівництвом міської ради, а також надано методичні рекомендації щодо порядку опрацювання запитів Секретаріату Уповноваженого у структурних підрозділах виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.