Завдяки втручанню Уповноваженого поновлено право громадянина на отримання відповіді на звернення до органів місцевої влади

26/03/2015 14:50

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернулась заявниця щодо порушення комунальним підприємством «Павлограджитлосервіс» Павлоградської міської ради її права на отримання відповіді на звернення.

За результатами перевірки, проведеної працівниками Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, було встановлено, що відповідь на звернення заявниці надано не було, що є порушенням вимог Закону України «Про звернення громадян».

З огляду на вказане, Представником Уповноваженого Іриною Кушнір відносно директора комунального підприємства «Павлограджитлосервіс» було складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною шостою статті 2123 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Постановою Павлоградського міськрайонного суду Дніпропетровської області від 18 лютого 2015 року директора комунального підприємства було визнано винним у вчиненні вказаного адмінправопорушення та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 425 грн.
Принагідно звертаємо увагу, що за незаконну відмову у прийнятті та розгляді звернення або інше порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» на посадових осіб накладається штраф від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (частина шоста статті 2123