Завдяки втручанню Уповноваженого мешканка Дніпропетровської області отримала відшкодування за неналежні послуги поштового зв’язку

18/06/2015 10:57

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини звернулася мешканка Дніпропетровської області Тетяна Л. зі скаргою на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», яке вчасно не доставило її пріоритетну кореспонденцію.

У скарзі йшлося про те, що відправлена Тетяною Л. через УДППЗ «Укрпошта»пріоритетна кореспонденція вчасно не дійшла до адресатів, про що вона повідомила посадову особу УДППЗ «Укрпошта» за контактним номером телефону. Їй пообіцяли розібратися,проте відповіді про місце знаходження відправленої нею пріоритетної кореспонденції заявниця не отримала.

Завдяки вжитим Уповноваженим з прав людини заходам реагування винних у бездіяльності працівників УДППЗ «Укрпошта» було притягнуто до відповідальності, а заявниці було відшкодовано кошти за неналежно надані послуги поштового зв’язку.